تنهایی یعنی در هجده سالگی هایت حتی یک نفر نباشد که باهم بیرون بروید تنهایی یعنی دوست صمیمیت شیراز قبول نشود . تنهایی یعنی دلم برای آن هم تنگ می شود. تنهایی یعنی دوز ها به درس به زور طی می شود و شب ها با اشک . تنهایی یعنی پناه بردن به عوضی هایی که خوب میشناسی شان برای حرف زدن . تنهایی یعنی حسه اینکه نفس کشیدن من در حال حاضر تفاوتی در زندگی هیچ موجود زنده ای ندارد . تنهایی یعنی عاشق شخصیت های فانتزی سریال ها بودن . تنهایی یعنی مردن . تنهایی یعنی 4 تا دیوار اتاق من . تنهایی یعنی ال ای دی های پایین لب تاپ من . تنهایی یعنی من به عشق تو زندگی میکتم . تنهایی یعنی تو ان شیواییسم...
ما را در سایت شیواییسم دنبال میکنید
برچسب: تنهایی,تنها,تنهایی لیلا,تنهای وحشی,تنهام,تنها در خانه,تنهايى,تنهایی من,تنهای,تنها ماندم, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 19:25